Pagini

28 octombrie 2011

Cand va fi facuta continuarea la ‘Incredibilii”

V-a placut Incredibilii, filmul de animatie Pixar regizat de Brad Bird? Va intrebati de ce nu s-a facut pana acum o continuare? Brad Bird raspunde la aceasta intrebare.

Brad Bird, unul dintre cei mai mari regizori de animatie actuali, a trecut in ultima vreme, de partea cealalta, a filmului live-action. In decembrie va veni pe ecrane cu prima lui productie de gen, thriller-ul Misiune: Imposibila 4, anul viitor va semna regia unui film-dezastru, 1906, care prezinta celebrul cutremur ce a facut orasul San Francisco una cu pamantul, la inceputul sec. al XX-lea.
Aceste doua proiecte l-au tinut departe de animatie si de o posibila continuare a filmului The Incredibles in ciuda faptului ca multi ar dori ca acest sequel sa vada lumina ecranului. Intr-un interviu recent, Bird spune ca un motiv pentru care Incredibilii 2 nu a fost realizat e fiindca el nu s-a gandit inca la o poveste potrivita si nici nu a vrut sa lase pe altcineva sa regizeze filmul.
Am spus celor de la Pixar ca nu imi prea surade ideea de a-mi da copilul pe mana altuia… si imi place sa cred ca am in minte cateva idei pe care as putea sa le incorporez intr-un nou film numai ca nu am gasit inca povestea principala, spune Brad Bird. Ultimul lucru pe care il vreau ar fi sa ma grabesc si sa fac un film numai pentru ca ar avea un mare succes de public.