Pagini

31 mai 2011

Severus Plesneala isi ia ramas-bun de la J. K. Rowling

Cum lumea se pregateste de premiera ultimului film din seria "Harry Potter", actorii implicati in realizarea acestei serii se despart de universul in care au poposit mai bine de un deceniu.

Alan Rickman, excelentul interpret al profesorului Severus Plesneala, a rezervat in paginile revistei Empire Magazine o pagina intreaga pentru a publica o scrisoare de despartire. Scrie Rickman:

"26 aprilie 2011

Tocmai m-am intors din studioul de dublari unde am vorbit pentru ultima oara la microfon ca Severus Snape. Pe ecranul din fata mea erau proiectate niste scene cu Daniel, Emma si Rupert de acum un deceniu. Aveau 12 ani. De asemenea, recent am revenit de la New York unde, cat am stat acolo, l-am vazut pe Daniel dansand si cantand pe Broadway (la modul briliant!). O intreaga viata pare sa se fi scurs in cateva minute.

Trei copii au devenit adulti in timpul scurs de la o discutie telefonica cu Jo Rowling, discutie ce continea doar un mic indiciu ce m-a convins ca Plesneala inseamna mult mai mult decat costumul sau si ca, desi la vremea respectiva aparusera doar primele trei carti din serie, Jo tinea o intreaga poveste, masiva si delicata, in cele mai sigure maini din lume.

Nevoia de a spune povesti este foarte veche. Dar orice poveste are nevoie de un mare povestitor. Multumesc pentru tot, Jo.

- Alan Rickman

Ultimul film din serie, "Harry Potter si Talismanele Mortii Partea a doua" ca avea premiera mondiala pe 15 iulie.